1. Generalitati
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. STEJARA S.R.L. Pe parcursul citirii acestui document veti intalni urmatorii termeni:
Cumparator – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator – societatea comerciala STEJARA S.R.L. cu sediul in localitatea Roman, Judetul Neamt, str. Smirodava, bl.43, sc.C, ap.31, inregistrata la registrul comertului cu numarul J27/1622/1994, Cod fiscal 6298764, farmacie autorizata de catre Ministerul Sanatatii Publice cu numarul 3240/02.02.2007, condusa de farmacist sef Stejar Ana-Maria.
Administrator Magazin online – societatea comerciala SERV SISTEM S.R.L. cu sediul in localitatea Iasi, Jud. Iasi, str. Cuza Voda, nr. 4, inregistrata la Oficiul Registului si Comertului cu numarul J22/2994/2006, cod unic de indentificare 19284434, operator de date cu caracter personal Inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu Numar Registru General: 15607.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala- toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2.Termeni Contractuali
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice.
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul).
c. Termeni si conditii
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare prin sms sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator care sa contina cuvintele „Comanda Expediata”. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. Obligatii Vanzator
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. Dreptul de Proprietate Intelectuala
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea STEAJARA S.R.L. la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci cu numarul 102180, si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Aveti o problema legata de drepturi de proprietate intelectuala? In caz afirmativ , va rugam sa contactati persoana care se ocupa de asistenta si consultanta cu privire la acest tip de probleme:
Hariton Ioan Claudiu , telefon : 0752164444
e-mail : servsistem@gmail.com

5. Politica de confidentialitate
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Mesajele sunt transmise prin intermediul administratorului magazinului online . Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.
Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe farmaciastejara.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. farmaciastejara.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
farmaciastejara.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul farmaciastejara.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.?De asemenea, daca utilizatorii nu mai doresc sa primeasca newsletterul farmaciastejara.ro, se pot dezabona accesand sectiunea Contul Meu – Notificari prin E-mail. In cazul optarii pentru plata online, procesarea datelor de card se face pe serverele C-Solution SRL (plationline.ro), iar farmaciastejara.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

6. Termene si Penalitati
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

7. Facturare si Plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8. Riscuri si Responsabilitati
a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau prin serviciul Posta Romana.
Pentru livrarea in afara Romaniei, Bunurile si Serviciile se livreaza in termen de 5-7 zile lucratoare.
Pentru comenzile externe a caror cantitate depaseste 5 kg, se va percepe o taxa suplimentara suportata de client. Veti fi informat print e-mail despre costul transportului.
b. Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei si in tarile din Uniunea Europeana aflate in lista.

9. Aceptarea, Returnarea produselor
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile.
Produsele pot fi returnate intr-un interval de 14 zile lucratoare de la data intrarii in posesie fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale si sa nu aiba semne vizibile de folosinta. Rambursarea fondurilor se face in 14 de zile de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata (mandat postal pentru plata la livrare sau rambursare pe card pentru plata prin card). Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport.

10. Garantii
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatul de garantie al produsului comandat se trimite in colet impreuna cu acesta. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia marfii pe adresa vanzari@farmaciastejara.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Procedura de asigurare a garantiei presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-urile autorizate de producatori. Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Pentru a semnala defectiunea unui produs aflat in garantie este necesar sa ne contactati la adresa de email vanzari@farmaciastejara.ro sau la telefon 0233742341.

11. Transferul proprietatii
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

12. Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

13. Forta Majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

14. Reclamatii/sesizari

Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice” , conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?
„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ” , conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
– Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.
– Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.

Cum depuneti o reclamatie?
Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

15. Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

16.Alte prevederi
Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Politica de confidențialitate -2018-
POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE ŞI DE SECURITATE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL A SC STEJARA SRL
În conformitate cu prevederile Regulamentului General de Protecţie a Datelor (UE) nr. 679/ 2016 – GDPR sau Regulamentul, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, SC STEJARA SRL prelucrează date cu caracter personal în scopuri legitime, cu respectarea principiilor menţionate în continuare.
SC STEJARA SRL colectează şi prelucrează date cu caracter personal, în scop de:
– livrare comenzi primite;
reclamă, marketing şi publicitate;
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu responsabilitate prin mijloace mixte (manuale şi automate), cu respectarea cerinţelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea, transparenţa şi respectarea drepturilor persoanelor vizate.
1. Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal
Notificarea: SC STEJARA SRL în calitate de operator de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Legalitatea: Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credinţă, în temeiul şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare, inclusiv conform prevederilor Regulamentului;
Scopul şi limitarea determinată de scop: Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite şi legitime, adecvate, pertinente şi neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate şi ulterior prelucrate;
Confidenţialitatea: Persoanele care prelucrează, în numele SC STEJARA SRL, date cu caracter personal au prevăzut în contractul individual de muncă şi în “fişa postului” o clauză explicită de confidenţialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
Consimţământul persoanei vizate: În anumite situaţii, cu excepţia prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menţionate în Regulament, prelucrarea poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimtământul în mod expres şi neechivoc pentru acea prelucrare; în celelalte situaţii SC STEJARA SRL va efectua prelucrarea, deasemenea, în conformitate cu prevederile Regulamentului şi ale legislaţiei în vigoare;
Informarea: Persoanele vizate sunt informate în mod explicit, prin mijloace online şi offline, cu privire la faptul că li se vor prelucra date cu caracter personal în scopul realizării serviciilor SC STEJARA SRL;
Protejarea persoanelor vizate: Persoanele vizate au garantat dreptul de informare şi de acces la datele care sunt prelucrate, dreptul de rectificare, dreptul de restricţionare şi dreptul de ştergere a datelor, dreptul de portabilitate a datelor şi dreptul de a nu fi supuse unei decizii individuale de prelucrare a datelor personale. Totodată, persoana vizată are dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţei de judecată pentru apărarea oricăror drepturi ocrotite de lege, care le-au fost încălcate;
Protejarea minorilor: Minorii care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu pot achiziţiona în nume propriu produse sau servicii şi nu pot solicita, respectiv primi comunicări de la SC STEJARA SRL fara acordul reprezentantului legal sau conform legii. Orice prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai în condiţiile legii.
Transferul de date: SC STEJARA SRL nu transferă date cu caracter personal, cu excepţia situaţiilor expres prevăzute de lege;
Crearea de profil: SC STEJARA SRL nu creează profiluri ale clientilor. În cazul studiilor de marketing dezvoltate de SC STEJARA SRL, este solicitat acordul neechivoc al persoanelor vizate.
Exactitatea: SC STEJARA SRL are nevoie de sprijinul clienţilor săi în furnizarea datelor pentru realizarea serviciilor, însă exactitatea acestor date depinde de calitatea informaţiilor livrate de persoanele vizate şi/ sau de partenerii contractuali;
Identificarea: Pentru soluţionarea solicitărilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal adresate SC STEJARA SRL persoana vizată trebuie să facă dovada efectuării comenzii/comenzilor sau serviciilor;
Stocarea: SC STEJARA SRL stochează datele cu caracter personal pentru perioada necesară realizării scopurilor pentru care au fost colectate, respectiv pentru conformarea la prevederile legale în vigoare;
Securitatea: SC STEJARA SRL utilizează metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaţilor şi proceduri de lucru, inclusiv de control, evaluare şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederior legale în vigoare.
2. Politica prelucrării datelor cu caracter personal
În conformitate cu principiile Regulamentului şi a legislaţiei în vigoare, SC STEJARA SRL are obligaţia de a prelucra cu responsabilitate datele personale care îi sunt furnizate.
3. Drepturile persoanei vizate
În conformitate cu prevederile Regulamentului, persoana vizată are următoarele drepturi:
– dreptul de a obţine de la SC STEJARA SRL, la cerere şi în mod gratuit, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de SC STEJARA SRL, iar dacă datele sunt prelucrate de SC STEJARA SRL persoanei în cauză i se garantează dreptul de a avea acces la aceste date;
– dreptul de a obţine de la SC STEJARA SRL, la cerere şi în mod gratuit rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor (dreptul de a fi uitat) a căror prelucrare nu este conformă cu Regulamentul;
– dreptul de a obţine de la SC STEJARA SRL, la cerere şi în mod gratuit notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele oricărei operaţiuni efectuate conform Regulamentului, dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat;
– dreptul de a se opune şi de a restricţiona în orice moment, din motive întemeiate şi legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare; în caz de opoziţie justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză;
– dreptul la portabilitatea datelor, adică primirea datelor personale, la cerere, într-un format structurat, utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat şi dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic. De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor protejate de Regulament persoana vizată se poate adresa ANSPDCP – Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau/şi instanţelor de judecată
4. Responsabilul cu protecţia datelor
În conformitate cu prevederile Regulamentului, SC STEJARA SRL a numit responsabilul cu protecţia datelor la nivelul organizaţiei şi oferă mai multe posibilităţi de comunicare şi informare referitoare la Regulament si la drepturile utilizatorilor in pagina de contact a site-ului.
5. Securitatea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului, SC STEJARA SRL depune eforturi constante, pe deoparte, pentru asigurarea unui nivel de securitate corespunzător şi reducerea/ eliminarea riscurilor care pot afecta datele cu caracter personal prelucrate şi, pe de altă parte, pentru menţinerea capacităţii de a asigura confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea şi rezistenţa continue ale sistemelor şi serviciilor de prelucrare.
6. Gestionarea riscurilor
În ceea ce priveşte riscurile, SC STEJARA SRL ţine seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau de accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod.
7. Încălcarea securităţii datelor
Încălcarea securităţii datelor va fi comunicată de SC STEJARA SRL în termenele stabilite de Regulament, fără întârzieri nejustificate, tuturor părţilor implicate aşa cum sunt acestea indicate de Regulament. Pentru mai multe detalii şi informaţii orice persoană interesată se poate adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, contact: Adresa: Bdul. Gral. Gh. Magheru nr. 28-30, sector 1, Bucureşti; Web: www.dataprotection.ro.
Politica de securitate pentru protecţia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică tuturor salariaţilor SC STEJARA SRL, precum şi tuturor structurilor centrale şi teritoriale ale S SC STEJARA SRL.